Auteur Topic: nieuw forumlid  (gelezen 2894 keer)

Robv8

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
nieuw forumlid
« Gepost op: januari 13, 2021, 11:33:57 am »
Dag , mijn naam is Rob, 49 jaar , woonachtig in Nigtevecht , eigenaar van een prachtige USA Diner in Nederhorst den berg ( toerrit-stop een keer als het weer mag ? ) en van een Ford usa shop te Weesp , na 17 jaar weer een Cobra kunnen kopen eindelijk en het is een prachtige Dax geworden . uiterlijk nog niet helemaal naar wens dus er zal wel eea aan gewijzigd gaan worden . Ben vroeger nog wel eens naar wat meetings geweest oa in Laren bij la Place meen ik . Ik hoop van harte dat er binnenkort weer wat georganiseerd mag worden en dat ook ons mooie terras in Nederhorst den berg weer snel vol zit ( met cobra`s voor de deur ! ) .hopelijk tot ziens

Marcel B

• CCN_Lid
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
Re: nieuw forumlid
« Reactie #1 Gepost op: januari 13, 2021, 20:03:13 pm »
Welkom Rob,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en je lidmaatschap dat je hier veel plezier van mag hebben. Dus welkom bij de club.

Verder zijn we uiteraard heel blij dat je een groot liefhebber bent van de AC Cobra en dat je op een mooie plek met terres in Nederhorst hebt die we graag met onze Cobra’s zullen bezoeken, zeker als we weten dat de eigenaar hier al naar uitkijkt.

Nog mooier zijn uiteraard de parkeerplaatsen voor de deur met opschrift Cobra’s only en een speciale Cobra stamtafel

Verder een Ford USA shop, veel mooier kan het niet meer worden, dus ik voorziende dat je een gewaardeerd gaat worden.

Welkom Rob

👍🥳😎😃
« Laatst bewerkt op: januari 13, 2021, 20:22:18 pm door Marcel B »
Met vriendelijke groet,

Marcel B

Robv8

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: januari 13, 2021, 22:06:02 pm »
dank je wel ! Is allemaal bespreekbaar :)

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: januari 24, 2021, 19:07:42 pm »
Hallo Rob,

ik had eens via Google gezocht, maar dat is echt een leuke plek die je hebt. Ik denk dat we eens moeten kijken, als het weer zover is, dat we eens eens stop daar gaan maken.

En zovast al veel plezier met je Dax Cobra.
Mvg,

Rocco Jansen

Robv8

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: januari 28, 2021, 12:21:57 pm »
doen we zeker ! welkom !  8)

Defender

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: januari 30, 2021, 17:27:14 pm »
Dag Rob,

Grappig
ik lees jou voorstel bericht en denk bij mezelf....... ben ik toevallig niet pas bij je geweest?
Even wat terug gezocht en ja hoor. Ik kocht een oude punten ontsteking voor een 302 motor.
Die ontsteking is inmiddels weer helemaal nieuw en blij mee.
Grappig dat je er een cobra bij hebt. Hebben we toen al een beetje over gesproken. Ben benieuwd wat voor configuratie hij heeft. Toch wel een Ford erin he?
Als de mijn klaar is zou volgens mij alle terrasjes weer open moeten zijn en kom ik zeker een bakkie halen tijdens mijn ritjes.

Rene Jacobs

Robv8

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: januari 31, 2021, 12:42:55 pm »
He ! klopt helemaal , kleine wereld weer :)
Mooi dat het gelukt is weer. Idd cobra aangeschaft en nee geen Ford, een 4 bouts 350 crate erin, dus voordat die stuk gaat duurt het nog wel even voordat er een Ford in gaat. maakt me niet uit deze keer . ben er blij mee als een klein kind.
Welkom Rene , bakkie van het huis voor iedereen die met zijn Cobra stopt bij ons terras !

rvanderende

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: februari 03, 2021, 18:40:49 pm »
Welkom rob  in de groep
groetjes vanuit het zeeuwse land

afz rob en sa

Robv8

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: februari 06, 2021, 09:28:46 am »
dank je wel !

Defender

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: juli 05, 2021, 12:46:49 pm »
Dag Rob,

Het gaat binnenkort echt gebeuren hoor dat de Cobra voor komt rijden bij jou USA Diner.
Maar bij deze nog een vraag of jij nog in het bezit bent van een borg warner T5 of een C4 of C5 automaat.
Ik ben in overweging en hoop binnenkort een beslising te nemen wat het gaat worden handbak aan pakken of automaat..... Probeer het een en ander duidelijk te krijgen wat handig is.

Groet Rene

CobraClub Nederland Forum

« Reactie #9 Gepost op: juli 05, 2021, 12:46:49 pm »