Auteur Topic: Gespot  (gelezen 3107 keer)

Marcel B

• CCN_Lid
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
Gespot
« Gepost op: november 05, 2019, 17:33:43 pm »
Wie o wie?

Vanmorgen rond de klok of 7.00 uur ik het donker viel mijn oog op een rode Cobra die op de Zuilensering reed. De Cobra had zijn soft top erop staan, niet zo heel gek met dit weer en de huidige temperaturen.
Hij sloeg af bij de afrit en ging richting het industrie gebied Lageweide.

Altijd leuk een Cobra tegen te komen, maar wie was deze Die Hard

🤔💪👍
Met vriendelijke groet,

Marcel B

Jeffrey Noorlander

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Gespot
« Reactie #1 Gepost op: augustus 14, 2020, 05:19:55 am »
Beetje laat misschien maar dat was ik Marcel.

Ik moest naar de RDW voor herkeuring n.a.v. inbouw V8. Ik werkte toen op Lage Weide.

Groet
Jeffrey
Jeffrey N

Marcel B

• CCN_Lid
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: augustus 14, 2020, 09:59:17 am »
Hallo Jeffrey,

Best een snelle reactie 🥴 Jeffrey, en inmiddels hebben we elkaar ook nog gesproken op het moment dat je de APK keuring op de Isselt liet uitvoeren (medio mei geloof ik) waar jou Cobra probleemloos door kwam.

We hebben onze gegevens gedeeld, echter is het er nog niet van gekomen om samen eens een stukje te rijden, maar dat zullen we ook eerdaags eens doen.
Met vriendelijke groet,

Marcel B

Jeffrey Noorlander

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: september 19, 2020, 18:33:01 pm »
Hallo Marcel,

Heb er sinds de keuring alweer 4500km mee gereden. Volgende week zondag 27sept. cabriofans rit in Nijkerk. De week erop naar TT assen "Automotive 402". Dan zit voor mij het seizoen er wel weer op. Het was echt genieten. Volgend jaar, als Corona hopelijk over is, moeten we dat zeker doen.

Groet
Jeffrey
Jeffrey N

Marcel B

• CCN_Lid
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: september 20, 2020, 14:31:51 pm »
Hallo Jeffrey,

Zeker niet slecht gezien het aantal km die je hebt gereden, je gaat de 5000km wel halen dit jaar.
We hebben er weer een echter Cobra genieter bij, top.

Zelf rij ik gemiddeld zo’n 5000km per jaar, dit jaar , een bijzonder jaar ga ik dat niet halen. Zoals het er nu naar uitziet ben ik aanwezig op de laatste Pub meeting in Zaltbommel en misschien hier nog 1 ‘a 2 ritjes in oktober.  .

Dan begint het winter seizoen en kunnen er weer optimalisaties aan de Cobra worden doorgevoerd. Er is bij onze hobby altijd ruimte voor verbetering, toch?

Dus de hobby gaat het hele jaar door, ik ben benieuwd wanneer we elkaar weer treffen.
Met vriendelijke groet,

Marcel B

CobraClub Nederland Forum

« Reactie #4 Gepost op: september 20, 2020, 14:31:51 pm »