Hallo Dennis, Jaguar heeft zowel Salisbury als Dana differentieel gebruikt.
http://www.coventrywest.com/jaguar-differential-identification Ik heb zelf een Salisbury en daavan alle lagers en afdichtingen vervangen.
Een diff lijkt makellijk, maar er zijn toch wel valkuilen. Overal zitten shims voor de afstelling.
Belangrijkste is "pinion depth". Dus voordat je hem uit elkaar haalt de diepte van de pinion meten.
Bij het in elkaar zetten moet je goed letten op de uitlijning van het pinion en kroonwiel.
Technieken zijn op youtube wel te vinden.
Als ik het me goed herinner, zijn alle lagers voorbelast. Ik had een manual maar wegens computer crash niet langer beschikbaar.
Internet was altijd mijn beste vriend.
Alle onderdelen heb ik bij Kolvenbach Jaguar Parts (Beneden-Leeuwen) gehaald. Ook van hun goed advies gekregen.
Schrik niet van het bedrag wat zij vragen voor een volledige revisie. Reden voor mij om het eerst zelf te proberen.
Succes.
Adrie