Auteur Topic: Cobra(s) in Voorthuizen  (gelezen 1963 keer)

PIX427

• CCN_Lid
  • Hero Member
  • Enjoy Life Today, don't wait for it...
    • Bekijk profiel
    • http://www.amfot.nl
Cobra(s) in Voorthuizen
« Gepost op: april 09, 2017, 16:36:11 pm »
Vandaag, Zondag 9-4, gespot in mijn NL home-town Voorthuizen, een mooie blauwe Cobra met witte strepen, kenteken 6 KBX 71.
Wij - mijn zoon Auke en ik - reden vanaf de rotonde Garderen over de Apeldoornsestraat achter jullie aan tot de rotonde in centrum Voorthuizen.

Ik ken dit kenteken nog niet en ben benieuwd of je lid bent van onze CCN?

Je hebt je in ieder geval niet opgegeven voor de 2017 ECM die wij organiseren in Liberec, onze CZ home-town.

Cheers,

Roel de Vringer
gunmetal grey Pilgrim Mk3, zonder strepen.

PIX427

Marcel B

• CCN_Lid
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
Re: Cobra(s) in Voorthuizen
« Reactie #1 Gepost op: april 09, 2017, 20:46:48 pm »
Hallo Roel,

Dat was Dick en Rianne, met zijn Cobra die na een toerrit bij ons nog even een drankje kwamen drinken. Best gezellig want Frans was er al en Dib kwam na een stukje toeren op zijn moter ook nog even langs. Zij hebben mijn nieuwe kleur op mijn Cobra gelijk bewonderd.
Met vriendelijke groet,

Marcel B

dick

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: april 09, 2017, 20:51:01 pm »
Hallo Roel,
Dat was ik Dick Kelder,we hebben elkaar al een paar keer gesproken,mijn Cobra was de eerste BNL Cobra van John,deze was toen in grijze gelcoat.
Wilde bij de rotonde net stoppen,maar je ging toen de andere kant op.
Gr Dick.

PIX427

• CCN_Lid
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: april 09, 2017, 22:33:47 pm »
Ja, we moesten naar de Total in Voorthuizen want zoonlief (navigator vandaag) moest weer toegeven aan zijn Marlboro Light verslaving...  en weinig open op zondag in our home-town...    ja, de kerken..

Volgende keer van Harte Welkom 'bie uus in Veurthuuz'n'

Roel.
PIX427

PIX427

• CCN_Lid
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: april 09, 2017, 22:41:55 pm »
Auke en ik hadden net de 85km lange Voorjaars TourRit helemaal nagereden en alles gecheckt.
Deze rit heb ik als lid van de Rotary Amersfoort-Stad uitgezet voor zaterdag de 22e april.
Hele mooie rit door Vallei & Veluwe, die begint in Leusden en eindigt bij Kasteel Staverden, alwaar we met zo'n 45 leden op een eigen terras een High Tea De Luxe gaan genieten.
Ik organiseer dat soort DOE activiteiten al jaren voor onze Rotary.  Volgend jaar grootser met ook een (puzzel)wedstrijd-element en ook open voor introducées...  ideetje?

Wellicht is deze Vallei&Veluwe TourRit ook iets om eens te doen voor de CCN, als een soort van RegioRit?
Heb hem nu toch helemaal klaar liggen...

Cheers,
Roel.
PIX427

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: april 10, 2017, 07:56:43 am »
Wellicht is deze Vallei&Veluwe TourRit ook iets om eens te doen voor de CCN, als een soort van RegioRit? Heb hem nu toch helemaal klaar liggen...

Hallo Roel,

stuur deze op na events@cobraclub.nl, dan kan er van daaruit verder actie worden ondernomen.
Mvg,

Rocco Jansen

CobraClub Nederland Forum

« Reactie #5 Gepost op: april 10, 2017, 07:56:43 am »