Ik moet deze winter 2 punten oplossen; kraak in aandrijflijn (diff) wegwerken en slecht lopende motor storing verhelpen.
Punt 1 (waarschijnlijk opgelost

) :
Bij het optrekken en afremmen op de motor kraakt er al een paar jaar iets rond het diff. Wat blijkt, na het verwijderen van het diff 'bungelt' de grote ophangbeugel redelijk los. Hij is makkelijk heen en weer te bewegen en schuurt daarbij langs het chassis. De rubberen bussen zitten niet meer strak in de beugel. Opgelost door (noodgedwongen) de rubberen bussen te vervangen door Poly bussen

.
Mogelijk dat de speling veroorzaakt is door het kantelen van het diff, wat weer mogelijk is omdat het achterste ophangrubber redelijk zacht is. Meteen dit opgelost door de steun vol te gieten met rubber waardoor het nu een massief blok rubber is.
Hopelijk is alles nu niet té stug, maar dat zullen we komende zomer wel merken.
Punt 2 :
Ga ik vandaag of morgen aan beginnen. Veel meten en testen. Het motortje (2.9 V6 Cosworth (BOA)) loop erg onregelmatig. stationair is dit goed te merken, maar ook bij een constant hoger toerental varieert het toerental. ECU geeft geen vreemde foutmeldingen en hij lijkt ook geen valse lucht te krijgen.
Als iemand suggesties heeft, dan houd ik me aanbevolen voor tips.