Thanks!
Aankomend zondag kan ik helaas niet, ik wil de auto ook eerst even goed voor elkaar hebben.
Maar het lijkt me erg leuk in de toekomst mee te doen aan een rit/meeting.
Betreft de ombouw, bedankt voor de tips zover, over het gegalvaniseerde chassis had ik nog niet gedacht, maar het hoeft niet in een weekend af. In het verleden al eerder een swap gedaan en kwa techniek moet ik het samen met me pa ( en een beetje hulp van Freek/Hammink ) wel kunnen handelen, als de juiste onderdelen en informatie klaar liggen. Een complete auto als deze kopen :
http://link.marktplaats.nl/m1069957977 Lijkt me het handigst, motor testen alle benodigdheden uitbouwen en dan rustig opbouwen.
Uitlaatsysteem gaat er hoe dan ook af, op een Cobra horen (na mijn mening) side pipes en wat ik tot nu toe heb gezien moeten dat de 4-1 versies zijn (iemand deze als eens voor een 6 cilinder gemodificeerd?). Rdw moet geen grote problemen opleveren zolang je het netjes en normaal houd ( even regelgeving nalezen hoeveel % in toename van vermogen toegestaan is)
Maar eerst goed inlezen, dan onderdelen verzamelen en dan rustig ombouwen.
Maar nu eerst cosmetisch naar wens maken.

To-do:
- Diff nieuwe keering of pakking deze zweet (17de begint mijn vakantie dan gaan we lekker op de brug sleutelen)
- Techniek verder doorlopen, bodem schoonmaken en waar nodig behandelen, schroefset gangbaar maken, remmerij nalopen.
- Koppelingspedaal modificeren voor meer beenruimte.
- Nieuw dak (meegeleverd bij de auto) klaar maken
- 4 nieuwe rode achterlichtjes achter en 2 witte knippers voor.
- Zou graag een nette velours mattenset in de auto willen (tips welkom)
- Chrome overriders (Naast Pilgrim zelf, graag adressen waar ik nog meer onderdelen vandaan kan trekken liefst Nederland of Duitsland ivm verzenden)
- Bredere lip op de achterste velgen (mail naar Image is gestuurd)
- BF Goodrich of Cooper Cobra bredere banden met witte letters.
- Huidige uitlaatsysteem nakijken wellicht potje er tussenweg en kijken of het geheel nog iets dichter tegen de body kan.
Winter :
- Body spuiten/strak maken en andere striping wrappen.
- Leer laten spuiten en dashboard opnieuw indelen.