Auteur Topic: Droef nieuws, dodelijk ongeval met Cobra.  (gelezen 3401 keer)

Dutch_Cobra

• CCN_Lid
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • http://cobra.delaat.com
Droef nieuws, dodelijk ongeval met Cobra.
« Gepost op: juni 25, 2012, 09:16:47 am »
Details ontbreken op dit moment.

Zojuist van Giorgio Pertot op Facebook chat de korte en zakelijke mededeling gehad dat Massimo (zijn vriend en zakenpartner in Gimamotor) gisteravond met hun Cobra een ongeluk heeft gehad en dat dit niet goed is afgelopen.

Sommige kennen Giorgio natuurlijk allemaal van het Slovenie Cobra Event 2011 en de meeste zullen Massimo helemaal niet kennen want het was letterlijk de zwijgzame kracht in Gimamotor. (Hij sprak geen Engels of Duits  :-X )
Massimo was wel in 2010 met de toen net afgebouwde Factory Five MkIII van Gimamotors in St. Tropez.

Mocht er meer info komen zal ik die hier delen.

Update:
Link via Goirgio van Sloveens nieuwbericht:

http://www.regionalobala.si/novica/v-saredu-47-letnik-trcil-v-drevo-in-umrl

Van Translate (google).
Citaat
Zoals gemeld in Reuters, de verwondingen waren zo ernstig dat de bestuurder overleed ter plaatse van een ongeval, raakten gewond passagier naar het ziekenhuis in Izola. De oorzaak van het ongeval de politie onderzoeken.

Rob

« Laatst bewerkt op: juni 26, 2012, 08:54:25 am door Dutch_Cobra »

CCN Bestuur

• CCN_Lid
  • Jr. Member
    • Bekijk profiel
    • http://www.cobraclub.nl
Re:Droef nieuws, dodelijk ongeval met Cobra.
« Reactie #1 Gepost op: juni 25, 2012, 09:50:54 am »
Hallo Rob,

dat is bijzonder spijtig, ik kan alleen de nabestaande veel sterke wensen.

THR

• Sr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juni 25, 2012, 11:57:05 am »
Met deze oprechte deelneming aan alle familie en vrienden

flea

• CCN_Lid
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: juni 26, 2012, 12:28:10 pm »

tjee, hier schrik ik van.....

Kende beide personen van eerdere (EU) meetings.

Ik wens alle nabestaanden veel sterkte met het verwerken van dit drama.

Flea (Jos)

PIX427

• CCN_Lid
  • Hero Member
  • Enjoy Life Today, don't wait for it...
    • Bekijk profiel
    • http://www.amfot.nl
« Reactie #4 Gepost op: juli 10, 2012, 10:55:13 am »
Wij komen net Zondag terug van vakantie en lezen dit nu op het forum.
Vanuit Tsjechiƫ even een korte reactie op dit verschrikkelijke nieuws...
Het is nauwelijks te bevatten wat hier gebeurd is en we zijn er dan ook helemaal down van...

Dit afschuwelijke nieuws komt voor ons ietsje dichterbij dan voor anderen wellicht, want de vrouw van Giorgio is - net als de mijne - uit Tsjechiƫ afkomstig en de dames hadden eind vorig jaar nog af en toe contact via de mail. Vandaar.

Het doet je beseffen dat je echt moet genieten van de korte tijd die we hier op deze aardkloot mogen rondlopen, het kan zomaar afgelopen zijn immers..

Massimo heb ik vorig jaar in Slovenia overigens wel gezien / gesproken, alhoewel hij inderdaad een stuk minder op de voorgrond trad dan Giorgio en Gregor. Hij was inderdaad de stille, zakelijke kracht achter GimaMotors. Ook heb ik hem in Ramatuelle op de film staan, toen alles nog goed was en het leven ons allemaal breed toelachtte.

Ik weet niet of het nu relevant is dat ik dit hier naar voren breng, maar ik zou het toch zeer op prijs stellen indien we tijdens onze ECM2012 eventjes een soort van 'stilstaan' bij deze gebeurtenis.
Gewoon uit medeleven en respect voor iemand die met hart en ziel met Cobra's bezig was.
Hoe dit precies zou moeten gebeuren is voor de organisatie om te beslissen, maar meehelpen hierin - indien gewenst - wil ik graag.  Meningen van anderen over dit voorstel hoor ik trouwens ook graag.

Morgen rijden we weer vanuit CZ naar Voorthuizen op de Veluwe en gaan we weer aan ons dagelijks werk.

Voor nu: Na Shledanou

R@Y  (Roel&Yvona)

PIX427

THR

• Sr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: juli 10, 2012, 15:49:50 pm »
Ik weet niet of het nu relevant is dat ik dit hier naar voren breng, maar ik zou het toch zeer op prijs stellen indien we tijdens onze ECM2012 eventjes een soort van 'stilstaan' bij deze gebeurtenis.
Gewoon uit medeleven en respect voor iemand die met hart en ziel met Cobra's bezig was.

dit is eigenlijk geen slecht idee van Pix, het hoeft natuurlijk geen minuut revven te zijn zoals voor mr Shelby maar een vermelding is een hart onder de riem voor vrienden en familie!

Timeless

• CCN_Lid
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: juli 10, 2012, 17:26:37 pm »
Goed idee om er tijdens de europesche meeting even met z'n allen bij stil te staan.

Misschien hadden ze zich ook al ingeschreven om naar NL te komen ?

Hoe zou het zijn met degene die daarbij was, is daar iets over bekend ?  Ik begreep dat die gewond naar het ziekenhuis vervoerd was ?

Timeless
" If tomorrow never comes, ..........."

CobraClub Nederland Forum

« Reactie #6 Gepost op: juli 10, 2012, 17:26:37 pm »