Allen,
Ik heb verkeerde data opgegeven gekregen (kennelijk een vooraankondigig !)
Zoals iemand al aangaf juiste data zijn:
zondag 23 april
zondag 16 juli
Laat mij (cobra@dickvesters.com) zo snel mogelijk weten of je mee wilt.
Zandvoort hanteert de stelling VOL=VOL
Ik denk zelf aan 10 recreative en 5 snelle sessies.
Bedenk dat aan de Recreatieve sessies
beperkingen zitten (zie excerpt uit reglement)
Recreatieve sessies GEEN helm verplicht snelle sessies WEL
Enkel clubleden (geen motoren)
zie
http://www.clubspecials.nl/Baanregels Vrijrijden Clubspecials 2006 Circuit Park Zandvoort
Voor deelname aan het vrijrijden (VR), zowel recreatief als sportief geldt:
• Deelnemers dienen vooraf een vrijwaringsclausule te ondertekenen.
• Auto's dienen voorzien te zijn van een sticker (OP DE VOORRUIT) die voor de desbetreffende sessie vereist is, conform het tijdschema.
• Het tussentijds stoppen of het wisselen van passagiers in de recreatieve VR sessies mag alleen in de Pitlane! U kunt dan uw weg vanuit de Pitlane weer veilig voortzetten.
Recreatief vrijrijden VR (zie ook hierboven)
• Een helm is niet verplicht, maar wordt aangeraden.
•
Het inhalen is alleen toegestaan op de rechte stukken! Dus alleen tussen: Arie Luyendijk- en Tarzanbocht; Vodafone- en Audi S Bocht en Audi S- en Kumhobocht aan de RECHTERKANT van de in te halen auto!!!! Langzamere auto's dienen links te blijven rijden op de rechte stukken! Stoppen en wisselen van passagiers mag alleen in de Pitlane!!
• Haal alleen in op de rechte stukken als u er zeker van bent dat de bestuurder van de in te halen auto u heeft gezien, het is géén race!!! De langzamere auto blijft in de bochten altijd op zijn lijn rijden en mag dus niet worden ingehaald!!
M.a.w. voor degene die al eens op het circuit gereden hebben schrijf je ook in voor de snelle sessie.
Laat mij weten of er animo is voor de snelle sessies.
Reden ik kan maar
EEN keer bestellen !!!
Meerijders :
Gewoon opgeven, plaats regelen we onderling wel. Niet dan !
Met vriendelijke Cobra groet, Dick.