Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - Wallyturbo

Pagina's: [1]
1
The Cobra shop is open / TE KOOP : Alu GRIFFIN Radiator met ventilator.
« Gepost op: februari 21, 2011, 16:10:33 pm »
Aangeboden .:

Radiator met ventilator

Merk : Griffin

 http://www.griffinrad.com/

Materiaal : Aluminium.

Grootte : Totaal 70cm(b) x 40cm(h)
             koelnest 60cm(b) x 40cm(h)
             dikte 5cm

Ideaal voor koeling van V[8]

Prijs : 400€

Meer info of foto's (ik krijg er hier geen op, moest er iemand kunnen helpen hiermee?)

Walter.walckiers@hotmail.com
0032473/331.443

3
The Cobra shop is open / TE KOOP : Pilgrim Chassis met alle onderdelen
« Gepost op: november 14, 2010, 20:13:46 pm »
TE KOOP : Pilgrim Chassis met alle onderdelen voor rijdend chassis met FORD 302 motor

De kit komt van bij Willy http://http://www.classiccarreplicas.eu/ . Het is een PILGRIM.
 
Aangekocht 27 februari 2010.
 
Ik heb 2 donorwagens aangekocht ( reeds gedemonteerd en stukken opgekuist en gepoederlakt )
1e : FORD Scorpio van 1993 voor de voor -en achterwielophanging ( 5 gaats ) en de remmen
2e : FORD Sierra 1989 voor het stuurhuis (zonder servobekrachtiging), rempomp, stuurkolom met schakelaars.
 
Er is de basiskit die bestaat uit Chassis (juist weer van proffesionele poederlakkerij) www.metalclean.be , en de body (inclusief deuren, motorkap en kofferdeksel).
Hierbij is nog verder aangekocht.
 
Een vooruit met bevestigingen.
Volledige ophangingen en nieuwe regelbare schokdempers met veren van Pro tech.
SUPER PRO bussenset (verstevigde rubbers voor de ophanging)
Verstevigde RVS remleidingen.
De deurscharnieren.
Nieuwe originele FORD, stofkappen voor de cardans, rubbers voor achterophanging, revisiesetje voor remklauwen.
 
Motor is een FORD Thunderbird 302 5.0L van 1993 met injectie en katalysatoren (dus goed voor de emmissienormen) met al een aangepaste uitlaat (van voor tot achter)
Hierbij hebt u alles voor een rijdend Chassis maar dan zonder interieur. Ik heb hier nog 2 mooie kuipzetels staan die bijgeleverd worden.

Dit alles heeft mij 10.000€ gekost.

Foto's zijn verkrijgbaar op aanvraag via mail Walter.Walckiers@hotmail.com.

Iedereen is welkom om te komen kijken en/of een bod te doen.

Reden van verkoop?  Ik ben nu werkzaam in de zeevaart en binnenkort internationaal.
 

4
Cobra: algemene discussie / FORD GT40
« Gepost op: september 23, 2010, 15:00:15 pm »
Hey,

Wie heeft er hier kennis van een replica FORD GT40?

Chassis onbekend, motor en versnellingsbak RENAULT V6 2.8L.
Schijfremmen voor, trommelremmen achter.
Bouwjaar 1966? Onderdelen allemaal jaren '70.
Staat : Rijden en gekeurd als Oldtimer in België.
Rechtsgestuurd.

Vraagprijs 22.000€


5
Algemene techniek / VELGEN
« Gepost op: mei 21, 2010, 19:40:49 pm »
Hey,

Wie kan er mij de juiste velg-maten doorgeven?
Of een doorsnede tekening?

Het is voor een Pilgrim, maar ik denk dat er op andere cobra's ook passende velgen zitten.

Thanks
Wally

6
The Cobra shop is open / Sierra 1600 GLX voor onderdelen
« Gepost op: april 07, 2010, 18:02:31 pm »
Hey,

Ik heb hier nog een Ford Sierra staan voor onderdelen
Ik heb enkel Stuurhuis met struuinrichting, rempomp en sloten, differentieel nodig?

Ik heb hier ook nog een 2.0L DOHC met manuele 5-versnellingsbak, stuurhuis met servo en rempomp liggen van een Scorpio van 1993 liggen.

Alles aan dumpprijzen (5€ per onderdeel) ofwel aan streekbieren[:D] Tja, kzen van het Pajottenland he. [:p]

Groeten
Wally

7
Het Cobra café / Aangenaam verrast
« Gepost op: april 01, 2010, 22:47:56 pm »
Hey,

Ik ben Wally, een nieuw lid hier, ben bezig aan een Pilgrim Cobra.

ik ben aangenaam verrast van dit forum door de leuke en goede reacties na mijn eerst berichtje.

Allereerst mijn dank aan Willy voor de hulp en ik hoop jullie allemaal eens tegen te komen.

Grts Wally

8
The Cobra shop is open / Complete V8 gezocht met versnellingsbak
« Gepost op: maart 28, 2010, 12:43:35 pm »
Hey,

Ik ben begonnen aan de bouw van een Pilgrim COBRA en zoek nu hiervoor een V8 motor.

Zo compleet mogelijk en liefst met manuele versnellingsbak.

Wie kan mij helpen?

Thanks
Wally

Pagina's: [1]