Auteur Topic: Cobra Rally Zaterdag 15 sept.  (gelezen 4198 keer)

CCN Events

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • http://www.cobraclub.nl
Cobra Rally Zaterdag 15 sept.
« Gepost op: augustus 03, 2007, 10:01:04 am »

Cobra Rally:
Een eigen Cobra rally organiseren was niet mogelijk, daarom kunt u als CCN lid deelnemen aan de GCCR, waarbij de CCN leden in de Tourklasse rijden en hun eigen einduitslag zullen krijgen. En er zijn leuke prijzen te verdienen.

Op de 3e zaterdag van september zal er wederom een "Glasstad Classic Car Rally" (GCCR) verreden worden. Ook dan zal de organisatie weer in handen zijn van de Lions Club Leerdam. Er kunnen maximaal 100 equipes worden ingeschreven. De route zal ongeveer 150 km lang zijn en ongeveer 3,5 uur in beslag nemen.

De opbrengst van deze 4e rally zal, zoals de voorgaande jaren, geheel ten goede komen aan de diverse projecten die door de Lions Leerdam worden ondersteund.

Deelname en voorwaarden:
De rally is voor auto´s ouder dan 25 jaar en voor jongere sportcoupés en cabriolets.
Er zal op toegezien worden dat uw wagen APK gekeurd is en voldoet aan de wettelijke bepalingen en niet te veel uitlaatgeluid produceert. Natuurlijk dient de wagen een geldige verzekering te hebben. Er zal geen technische keuring gehouden worden.

Tourklasse:
Er wordt gestart in de Tourklasse, zodat alle leden van de CCN in dezelfde klasse starten. Deze klasse is zonder al te moeilijke kaartleesopdrachten, vooral goed voor de onervaren rallyrijders en voor diegenen die graag willen genieten van de schitterende route in het prachtige rivierengebied en de Betuwe.
Er wordt gebruik gemaakt van Bol – Pijl systeem, punten / pijlen, kortste route en eenvoudige ingetekende lijn met barricades.

Start en finish:
Deelnemers verzamelen zich in restaurant “Two Chez Royal”  welke recht tegenover het plein ligt waar gestart wordt, het Dr.Reilinghplein (toegang via de Stationsweg t/o het NS Station), op dit plein kan er worden geparkeerd en zal de startboog staan.

Programma 2007:
10:00 uur   Aankomst deelnmers
11:00 uur   Uitleg rally en toelichting te gebruiken kaartleessysteem
11:20 uur   Uitgebreide lunch deelnemers
12:01 uur   Start Sportklasse, gevolgd door de Tourklasse
16:00 uur   Binnenkomst eerste deelnemers en aanvang aperitief
17:40 uur   Sluiting finish
18:00 uur   Toelichting juiste route
18:30 uur   Officiële uitslag en prijsuitreiking
19:00 uur   Aanvang Rally Diner (alleen indien hiervoor aangemeld)

Kosten:
Het inschrijfgeld bedraagt slechts € 85,00 per equipe, maar de CCN-leden geldt het speciale tarief van € 62,50. Dit is inclusief de ontvangst met koffie, de uitgebreide lunch voor vertrek en het aperitief voorafgaande aan de prijsuitreiking. Uiteraard worden ook de voor de GCCR benodigde bescheiden zoals het routeboek, het reglement en de rallyschilden aan u verstrekt.

Het is mogelijk na afloop van de rit van een speciaal Rally Diner gebruik te maken (beperkt aantal plaatsen). In dat geval bedraagt de inschrijfprijs  € 150,00 per equipe van max. twee personen, voor CCN leden is dit € 127,50.
Een echte aanrader om gezellig even na te praten en de nodige rallypunten verder door te nemen met de andere equipes. Over uw auto op het parkeerterrein hoeft u zich geen zorgen te maken, deze wordt door de organisatie bewaakt.

Inschrijven via evenementen@cobraclub.nl of 0162-517740, voor 29 aug. 2007.
De bovengenoemde inschrijfprijzen gelden niet als men rechtstreeks via de website van de GCCR inschrijft.

Aantal deelnemers
·   Maximaal 10 equipes (max. 2 pers. per equipe)

Kosten € 62,50 (of € 127,50 incl. Rally Diner)

De betaling o.v.v. “GCCR” op rekening  522132057 t.n.v. Cobra Club Nederland te Koningsbosch, voor 31 augustus 2007.  

Indien u na inschrijving onverhoopt, na 31 aug., niet kunt meedoen aan de rally dan vindt er geen restitutie plaats. Maar men kan de inschrijving over doen aan een andere equipe.

Meer info: www.gccr.nl

« Laatst bewerkt op: augustus 03, 2007, 10:16:21 am door CCN Events »
Mvg,

Mickel Goossens
Evenementen Coördinator CCN
events@cobraclub.nl

CCN Events

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: augustus 08, 2007, 07:42:03 am »
De eerste inschrijvingen zijn al binnen.

Wees er snel bij, want het aantal plaatsen is zeer beperkt.

Mvg,

Mickel Goossens
events@cobraclub.nl

Timeless

• CCN_Lid
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: augustus 14, 2007, 13:00:51 pm »
Vandaag heb ik me aangemeld om met de Cobra mee te rijden in de GCCR op 15 sept.

Zijn er al meerdere Cobra deelnemers ingeschreven ? Op de site van GCCR  zie ik nog geen Cobra's vermeld bij de deelnemers.

Timeless
" If tomorrow never comes, ..........."

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: augustus 15, 2007, 07:41:16 am »
Hallo Cor,

ja, er zijn meerdere deelnemers via de CCN. Maar de aanmeldingen richting de GCCR worden in één keer gedaan.
Mvg,

Rocco Jansen

CCN Events

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: augustus 23, 2007, 09:29:41 am »
Hallo,

ik zit nu op 8 aanmeldingen, wil je deelnemen laat het mij dan z.s.m. weten.
Mvg,

Mickel Goossens
events@cobraclub.nl

bart

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: augustus 24, 2007, 22:15:10 pm »
Mensen,

Echt doen.

Ik heb deze rally inmiddels drie keer gereden en de organisatie is echt top.

"Helaas" trouwt mijn broertje een dag ervoor dus zie ik mijzelf niet helemaal in staat om te rijden.

In ieder geval succes toegewenst voor de deelnemers en hopen op een beetje redelijk weer.

Groet,

Bart

Sjoerd

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: augustus 24, 2007, 22:41:02 pm »
Mensen,

Jullie moeten me helpen: ik heb nog nooit een rallye/tocht gereden (remember: dummy) en mijn kilometerteller/snelheidsmeter is absoluut onbetrouwbaar. (Etb probleempje). Is zo'n rit, waar ik dan maar blind achter de rest aan rijd, te doen, of niet?

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: augustus 25, 2007, 08:31:46 am »
Hallo Sjoerd,

er wordt om de minuut gestart, zodat je niet blind achter je voorganger aanhoeft te rijden. En ook andere auto's die deelnemen hebben dit probleem met kilotmetertellers.
Daarom rijden wij met de Cobra's in de Tourklasse. De route is zo gemaakt dat je altijd weer op de route kan komen.

Mijn ervaring is dat ook ondanks je slechte of niet werkende teller dat het goed te doen is. Zorg wel dat je een passagier hebt, want lezen en rijden gaat niet goed samen.

Dus gewoon meedoen en ervan genieten.

« Laatst bewerkt op: augustus 25, 2007, 08:32:29 am door Resik »
Mvg,

Rocco Jansen

CCN Events

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: september 03, 2007, 08:03:24 am »
Hallo,

in overleg met de organisatie is het gelukt om meer inschrijvingen te krijgen. Wil je toch nog deelnemen, laat het mij dan deze week weten.

« Laatst bewerkt op: september 03, 2007, 08:03:49 am door CCN Events »
Mvg,

Mickel Goossens
events@cobraclub.nl

buttonics

• CCN_Lid
  • Sr. Member
  • Nu weer lekker rijden!
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: september 03, 2007, 19:33:18 pm »
Hoi Rocco,

Wij gaan zeker mee. Het is de eerste keer voor ons, en het zal best spannend worden.

Onze teller geeft nl wat te weinig aan, als we dus 10 km naar het volgende pijltje moeten rijden, dan moeten we dus op mijn teller euh...

ik denk iets van 10 * 0.95... Alleen is de factor volgens mij snelheid afhankelijk[:0].

Mag ik een laptop meenemen[;)], of op z'n minst een zakjapanner!?

Groeten en tot de 15e.

Richard

« Laatst bewerkt op: september 03, 2007, 20:10:13 pm door buttonics »

RMC 383

• CCN_Lid
  • Full Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: september 06, 2007, 12:02:25 pm »
Hallo allemaal,

Nico en Ben rijden ook mee.

Tot de 15e.

nico

• CCN_Lid
  • Jr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: september 07, 2007, 20:11:02 pm »
Nog even voor de duidelijkheid:
Helaas als bijrijder bij Ben, nog niet met mijn eigen Cobra.
De afgelopen 3 maanden ben ik niets opgeschoten
Ik heb een ander huis gekocht, en dit is ook een leuk project en krijgt wat voorrang boven de Cobra.
Maar volgend jaar weer van de partij !

Groeten,
   Nico

CCN Events

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: september 09, 2007, 09:45:03 am »
Inschrijving voor dit evenement is gesloten.
Mvg,

Mickel Goossens
events@cobraclub.nl

nico

• CCN_Lid
  • Jr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: september 15, 2007, 21:18:50 pm »
Vanmorgen fantastisch weer voor de rally.
Dus om 9.00 op pad. Na een paar kilometer bleek er 1 cilinder niet mee te doen..........
De defecte was snel opgespoord door op alle uitlaatbochten even een paar druppels water te gieten.
Rechtsvoor was helemaal koud......
Eerst een nieuwe bougie geprobeerd, maar dit hielp niet.
Daarna een kabel uit mijn reserveonderdelen op zolder geprobeerd.
Nog steeds deed de cilinder niet mee.
Uiteindelijk bleek de verdelerkap een scheurtje te hebben. En ik heb alleen Chevy spullen op zolder, geen Ford. En op zaterdagochtend was er niemand in de buurt die er eentje had.
De inschrijvingstermijn was inmiddels afgelopen, dus de voicemail van de wedstrijdleiding maar ingesproken dat we helaas niet meedoen.

Jammer, moet volgens mij wel mooi geweest zijn vandaag !!
Volgend jaar weer beter

Groeten,
    Nico & Ben

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: september 16, 2007, 08:47:44 am »
Hallo,

de rit was erg leuk en de organisatie uitmuntend, helaas had ik een dag dat de Wet van Murphy toegeslagen heeft.

Begon als ´s ochtends met een lege accu, hierna ruim 2 uur in de file wegens een ongeval. Met hulp van Frans-Jan kon ik de Cobra weer starten, nadat in de file de accu leeg was getrokken. Onderweg bij het tussenpunt was de accu weer helemaal leeggetrokken, maar met hulp van de technische team gauw de Cobra weer naar huis gebracht en op de laatste stroompjes de Cobra binnengezet. Hierna weer terug naar Leerdam met de "AC" Caddy, helaas bleek de afrit 29 Leerdam te zijn afgesloten en mocht ik met 70 km per uur, helemaal via knooppunt Deil omrijden. Was er weer rond 18:15 uur en kon nog net de prijsuitreiking meemaken.  

Gelukkig waren Rene en Kade zo vriendelijk om hun dinerbonnen af te staan, zodat ik toch een goede einde van de dag had.

En toch was het een geweldige dag [:D]
« Laatst bewerkt op: september 16, 2007, 08:48:29 am door Resik »
Mvg,

Rocco Jansen

CobraClub Nederland Forum

« Reactie #14 Gepost op: september 16, 2007, 08:47:44 am »