Auteur Topic: Voorstellen Rowan op zoek naar huur o.i.d.  (gelezen 217 keer)

rowanzomerdijk

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Voorstellen Rowan op zoek naar huur o.i.d.
« Gepost op: juli 28, 2019, 11:54:00 am »
Ik zal mij even voorstellen bij jullie.

Ik ben Rowan Zomerdijk en ik meld mij hier aan om iets voor mijn vader te betekenen.

Hij is lid geweest van de Cobra club Nederland, waarmee er zo nu en dan een clubblad op de mat viel. Mijn vader is nog steeds fan van deze auto maar heeft nooit de mogelijkheid gegrepen om er in eentje te rijden.

Nu wordt hij binnenkort 60 en leek het mij een leuk idee, om hem als cadeau een ritje in een cobra te geven.

Ik ben dus opzoek naar iemand die zijn cobra wellicht een middagje wilt verhuren of deze wilt komen laten zien met mogelijkheid tot een klein ritje. Uiteraard tegen een vergoeding.

Graag hoor ik van jullie wat mijn mogelijkheden zijn en of jullie iemand weten om dit voor elkaar te krijgen!

Met vriendelijke groet,
Rowan

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Re: Voorstellen Rowan op zoek naar huur o.i.d.
« Reactie #1 Gepost op: juli 29, 2019, 21:34:18 pm »
Hallo Rowan,

leuk om te horen dat je wilt doen voor je vader.  Alleen zal het huren niet meevallen, omdat er gewoon weg geen Cobra┬┤s te huur zijn. En zelf je eigen Cobra verhuren/uitlenen kan tot problemen leiden met de verzekering.

In welke regio woont jouw vader ?  Want op basis daarvan kan er eens gekeken worden, wie hierbij kan helpen/bijdrage.  Ik wil alleen hiermee zeggen als je bijvoorbeeld in Friesland woont, zal iemand uit Limburg niet snel dit willen doen.

Mvg,

Rocco Jansen

CobraClub Nederland Forum

Re: Voorstellen Rowan op zoek naar huur o.i.d.
« Reactie #1 Gepost op: juli 29, 2019, 21:34:18 pm »