Auteur Topic: Voorstellen  (gelezen 378 keer)

Wim1952

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Voorstellen
« Gepost op: mei 26, 2019, 11:33:52 am »
Beste allemaal,
Ik heb me zojuist aangemeld voor het forum en het lijkt met leuk om mezelf even voor te stellen.
Ik ben Wim Blume, 66 jaar inmiddels, en sinds december 2018 met pensioen. Ik woon in Rijswijk Z-H.
Toen ik 18 werd heb ik eerst mijn motorrijbewijs gehaald. Dat ging toen wel een stuk eenvoudiger dan nu. Oefenvergunning aanvragen, in je eigen wijk rijden, en examen aanvragen. Dat was het.
Ik heb pas op mijn 23e mijn autorijbewijs gehaald en dan eigenlijk alleen nog vanwege het werk.
Ik ben ook lid van een oldtimer bromfiets club “ OBC de Oudcamp” bij mij in het Westland. Elke 2e zaterdag van de maand maken we een rit met minstens 100 bromfietsen. Het vreemde maar ook leuke is dat dit wordt gedoogd. Ik rijd zelf een Zundapp KS 50. Ik heb al een paar jaar een oldtimer en ben via een Jaguar E Type, een Morgan en Mustang nu belandt bij de Cobra. Rocco is mij daarbij erg behulpzaam geweest. Ik hoop met veel plezier aan de clubactiviteiten deel te nemen.
« Laatst bewerkt op: mei 28, 2019, 15:06:54 pm door Resik »

Marcel B

• CCN_Lid
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
Re: Voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: mei 26, 2019, 18:31:13 pm »
Haal Wim,

Welkom in onze club, heeft als ik het zo lees nog best wel even geduurd voordat je de juiste stap hebt genomen  😁
Uiteraard willen we meer weten en zien.

Wat voor Cobra
Welke kleur
Type motor
Enz

Ik zou willen zeggen tot op de aankomende pub meeting 👍
Met vriendelijke groet,

Marcel B

Wim1952

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: mei 27, 2019, 09:50:25 am »
Hallo Marcel,
Bedankt voor de interesse. Ik had eerst een groene V6 op het oog. De onderhandelingen met de verkoper verliepen echter zo moeizaam dat het uiteindelijk op niets is uitgelopen. Toen zag ik een blauwe V8 uit 1997 staan met een Ford 351 blok. Ik vond die echter te duur. Het is een Shamrock en Rocco kende de auto. Hij vond hem niet te duur. Dat geloof ik dan wel maar het gaat er ook nog om wat je wil en kan betalen. Toch maar eens gaan kijken. Nadat de prijs tot 2 keer toe flink naar beneden was gegaan heb ik de knoop doorgehakt. Ik heb hem nu een paar weken en hij voldoet prima. Ik ben nogal lang maar ik kan desondanks vrij goed in en uitstappen. Ook de tunnel is redelijk smal waardoor de voetenruimte heel behoorlijk is zeker omdat het een automaat is. Binnenkort wil ik er nog strepen op (laten) maken. Met de Brabantrit kon ik jammergenoeg vanwege een vakantie niet mee, maar ik hoop binnenkort toch ergens acte de présence te geven.
« Laatst bewerkt op: mei 28, 2019, 15:07:21 pm door Resik »

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: mei 28, 2019, 15:09:41 pm »
Hallo Wim,

we hebben elkaar inderdaad een paar keer gesproken en ik ben blij je hiermee heb kunnen helpen. Tevens welkom op het forum en we gaan elkaar nog wel een keer tegen komen.

En nogmaals, veel rijplezier met je Cobra.

« Laatst bewerkt op: mei 28, 2019, 15:12:38 pm door Resik »
Mvg,

Rocco Jansen

rvanderende

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: juni 09, 2019, 19:08:45 pm »
welkom hier  en vanuit het zeeuws land

gr rob en sa

CobraClub Nederland Forum