Auteur Topic: Tour Du Limbourgh Zondag 23 juni  (gelezen 362 keer)

CCN Events

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • http://www.cobraclub.nl
Tour Du Limbourgh Zondag 23 juni
« Gepost op: maart 01, 2019, 18:46:55 pm »
Hallo Cobravrienden,

In de herkansing vanwege het slechte weer van vorig jaar:

Op zondag 23 juni staat de Tour Du Limbourgh op de kalender en hebben we een dag vakantie want dan gaan we rijden door het Limburgse heuvelland. Kastelen, hoeves, vakwerkhuizen, uitzichten, vergezichten, kronkelweggetjes, heuvels en dalen passeren de revue.

De startlocatie is bij ondergetekende thuis:
Haverterstraat 87
6104AP Koningsbosch

Verzamelen vanaf 10 uur en vertrek om 11 uur.

Ben je toe aan een dagje vakantie, meldt je dan aan via email voor 18 juni door een mail te sturen naar events@cobraclub.nl en vermeld daar ook in met hoeveel personen je komt ivm de catering op de startlocatie, lunch en eindpunt.

Limburg is bijna aan het eind van de wereld dus als je de nacht er voor in de buurt wil overnachten dan heb ik een paar suggesties:

Hotel Amrath & Welness (14km, 12 min van Koningsbosch)
Langereweg 21
6121SB  Born
046-48 51 666
info@amrathhotelthermenborn.nl

Hotel-Restaurant Gasthof Peters (3km, 4 min van Koningsbosch)
Heerstrasse 1
52538 Selfkant Duitsland
contact@gasthof-peters.de

In Koningsbosch zijn diverse B&B’s.

Tijdens de rit komen we enkele tankstations tegen met benzine en LPG. Na 15km is een tankstation met euro95 en lpg en rond de 100km ook een tankstation met euro95 en LPG
Je kunt ook tanken tussen de snelweg en Koningsbosch. Als je afslag 45 Echt neemt en dan richting Koningsbosch rijdt dan heb je al vrij snel aan de linkerkant een bemand Esso tankstation met LPG en euro95 (Zuiderpoort 12 Echt).
Aan de Brugweg 8 in Echt is een onbemand tankstation met Euro95 en geen LPG. Euro95 is een stuk goedkoper hier vergeleken met de Esso.

Groeten en tot 23 juni

Mickel Goossens
events@cobraclub.nl
06-22957906

Mvg,

Mickel Goossens
Evenementen Coördinator CCN
events@cobraclub.nl

Marcel B

• CCN_Lid
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
Re: Tour Du Limbourgh Zondag 23 juni
« Reactie #1 Gepost op: juni 24, 2019, 20:03:48 pm »
Mickel,

Via deze weg wil ik je heel erg bedanken voor de fantastische toertocht afgelopen zondag, echt een geweldige mooie rit geweest waar we enorm van hebben genoten.

Naast de rit, een prima ontvangst bij jou thuis, perfecte lunch locatie en wat een geweldige top locatie om te eindigen.

Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt, maar op verschillende straten aan beide zijde vlaggetjes ophangen waar wij tussen door mogen rijden, knap bedacht.

Als het volgend jaar weer in de zelfde periode deze toertocht terug komt, wij komen dan heel graag want het was zeer de moeite waard.

Dus nogmaals dank dat je dit voor ons mogelijk hebt gemaak, wordt heel erg gewaardeerd, des te meer omdat je hier zoveel tijd en energie in hebt gestoken voor ons allen

Met dank, Karin en Marcel
« Laatst bewerkt op: juni 24, 2019, 20:05:28 pm door Marcel B »
Met vriendelijke groet,

Marcel B

CCN Events

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • http://www.cobraclub.nl
« Reactie #2 Gepost op: juni 25, 2019, 10:43:30 am »
Hallo cobravrienden,

Iedereen bedankt voor het meerijden tijdens ons ritje door het limburgse land.
Mede door het mooie weer en jullie gezelligheid is het een geslaagde dag geworden.
Limburg is voor velen niet om de hoek en zo'n mooie opkomst met 33 auto's als afgelopen zondag maakt het dus zeer de moeite waard om zo'n dag te organiseren.
Als je iedereen ziet genieten van de rit en omgeving dan is het goed toch?

groeten en tot de volgende meeting en/of rit.

Mickel
Mvg,

Mickel Goossens
Evenementen Coördinator CCN
events@cobraclub.nl

Koos

• CCN_Lid
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • http://gd-cobra.blogspot.com/
« Reactie #3 Gepost op: juni 25, 2019, 22:34:36 pm »
Was top mickel

Bedankt
Koos
www.gd-cobra.blogspot.com
GD427 MKIV met Ford V8 5,0

rvanderende

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: juni 27, 2019, 17:36:18 pm »
het was zeker een top dag  en prachtig weer grote opkomst en allemaal vriendelijk mensen

hoop wel dan nederland iets gaat doen aan die rupsen  want mijn rechts arm is aardig rood gespikkeld
hopelijk  is dat snel weg

inmiddels weer wat puntjes kunnen afstellen aan de holley sniper en koelsysteem 

in iedergeval staan we weer gereed voor komende zaterdag voor de open dag van  daxbenelux in meer

gr rob en sa vanuit terneuzen

limbo

• CCN_Lid
  • Newbie
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: juli 03, 2019, 22:44:40 pm »
Hoi cobra-vrienden, spijtig genoeg had ik mijn stoelen nog bij bekleder en kon ik niet deelnemen aan de rit die notabene voor mijn deur langs kwam(voor degene die het zich herrineren boven aan de berg richting valkenburg) wel heb ik johan P. nog gedag gezegd die had de afslag gemist en zijn clubje wachte netjes op hem . Wat een geweldig gezicht 4 cobra's voor de deur. Hopelijk kan ik volgend jaar mee en kan ik ook in andere provincies deelnemen grts en tot ziens op een van de meetings

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: juli 04, 2019, 13:43:21 pm »
Hallo Paul,

je had gewoon een paar kussens erin moeten leggen  ;D
Mvg,

Rocco Jansen

CobraClub Nederland Forum