Auteur Topic: ff voorstellen  (gelezen 681 keer)

Guido

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
ff voorstellen
« Gepost op: februari 14, 2019, 17:06:52 pm »
Beste Cobra fan's,

na velen jaren kan ik eindelijk zeggen dat het gelukt is een Cobra te bemachtigen. Ik las het forum al wel af en toe maar het leek me gepast om mij even voor te stellen. Mijn naam is Guido van Lammeren, ben 38 jaar, woon in Doorn. Vanaf mijn 16e was altijd van plan een Cobra te bouwen. Tijd en plek heb ik daarvoor helaas echt te weinig dus heb ik toch besloten er een te kopen.

Ik wou graag een 289, die zijn weinig te koop  in Nederland, maar heb er laatst een gevonden die mijn wensen voldeed. Het is een rode BRA uit '91 met een Rover SD1 V8, mechanische behoorlijk goed maar er is gelukkig altijd wat te doen veel te verbeteren.

Mochten er mensen in de buurt wonen dan ben ik in het voorjaar zeker in voor een 'meet-up'.

Ik hoorde  via via al dat er iemand in Driebergen woonde die een zwarte Cobra heeft maar heb zijn contactgegevens nog niet kunnen achterhalen.

groeten,

Guido

Frank

• CCN_Lid
  • Hero Member
  • Dont drive faster as your guardian angel can fly
    • Bekijk profiel
Re: ff voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: februari 14, 2019, 19:59:26 pm »
Hallo Guido, mooi man nog een BRA erbij, Ik ben de mijne nog aan t restaureren. 4,3 liter. ben benieuwd naar de jouwe, een fototje zou leuk zijn

Gr Frank

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: februari 15, 2019, 10:49:39 am »
Ik hoorde  via via al dat er iemand in Driebergen woonde die een zwarte Cobra heeft maar heb zijn contactgegevens nog niet kunnen achterhalen.

Hallo Guido,

welkom op het forum en proficiat met je aankoop. Voor de meetings kun je straks terecht bij onze pubmeetings, welke open zijn voor iedereen.  En als je lid wordt (als je dat al niet bent), dan kun je nog al veel meer dingen meedoen.

Ja, het klopt dat we een lid hebben in Driebergen, die een donkerblauwe Cobra heeft, alleen hij dit (zover ik weet), geen lid van dit forum.
Mvg,

Rocco Jansen

Marcel B

• CCN_Lid
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: februari 15, 2019, 15:07:40 pm »
Hallo Guido,

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je aankoop.

Ik heb goed nieuws voor je, er zijn veel Cobra’s in de directe omgeving waar je woont, Leusden minimaal 3, Amersfoort minimaal 2, richting Hilversum nog een behoorlijk aantal. Dus als je informatie wilt hebben, je hoeft niet ver te reizen.

Als de Pub meetings er weer zijn dan rijden we meestal binnendoor richting Zaltbommel, omgeving Doorn is ons dan wel bekend.

Verder is het altijd leuk om aanpassingen aan een Cobra te doen, maar neem ons mee op het forum en je kunt er met je vragen altijd terecht.

Dus welkom in ons midden
Met vriendelijke groet,

Marcel B

rvanderende

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: februari 19, 2019, 03:37:04 am »
Welkom.  En tot 1 van de vele meetings in nederland

En wie zien we je wel in denemarken bij de ecm jaarlijke meeting

Gr rob en sa van der ende

Guido

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: februari 27, 2019, 14:47:01 pm »
Helaas heb ik nog niet zo veel fot's kunnen maken omdat ik de auto in de winter heb gekocht en nu even geschorst aangezien ik pas weer ga rijden als het weer beter is. Maar ik kom graag naar 1 van de komende pub meetings in Zaltbommel en als er dan gezamenlijk aangereden worden haak ik graag aan. Is het de bedoeling dat ik dan eerst lid wordt van de club of kan ik de eerstkomende aanhaken om te kijken of het was voor me is? Wanneer zou de eerstvolgende plaatsvinden?

groeten,

Guido

Frank

• CCN_Lid
  • Hero Member
  • Dont drive faster as your guardian angel can fly
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: februari 27, 2019, 22:13:40 pm »
Mooie BRA, zelfde kleur als de mijne ( nog), heel veel rij plezier ermee
gr Frank ook BRA rijder

Cobretti

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: maart 01, 2019, 13:49:04 pm »
Welkom Guido,
Mooie BRA. Je spiegels vielen me ook op. Zie je er een beetje mee ?
Topic http://forum.cobraclub.nl/index.php/topic,4936.msg23182.html#msg23182
Grts 😎

Guido

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: maart 10, 2019, 13:51:22 pm »
Die spiegels zijn helaas echt een beetje voor de sier   :-\, met geluk zie je iets maar over je schouder kijken is noodzaak.

CobraClub Nederland Forum

« Reactie #8 Gepost op: maart 10, 2019, 13:51:22 pm »