Auteur Topic: American Sunday  (gelezen 1421 keer)

mark

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
American Sunday
« Gepost op: april 20, 2018, 16:16:17 pm »
Goedemiddag,

Zijn er mensen die uit de omgeving Voorthuizen waar ik me bij kan aansluiten om samen op te rijden naar Zandvoort as zondag?

Groet,
 Mark

Marcel B

• CCN_Lid
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
Re: American Sunday
« Reactie #1 Gepost op: april 20, 2018, 19:57:32 pm »
Hallo Mark,

Rond de klok van 8.30/8.45 uur rij ik samen met Fons naar Eemnes, daar verzamelen we bij Dib waar ook Dick aansluit. Vervolgens gaan we met 4 Cobras richting Zandvoort.

Je bent van harte welkom om aan te sluiten, dit geld uiteraard ook voor andere Cobras Stuur me even een PM voor mijn adres.

Met vriendelijke groet,

Marcel B

GEERTW

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: april 21, 2018, 17:05:22 pm »
Weet iemand waar onze parkeerplaats is in zandvoort? op 22 april

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: april 21, 2018, 20:43:22 pm »
Dat wordt ter plaatse aangeven, zover bij mij bekend.
Mvg,

Rocco Jansen

Marcel B

• CCN_Lid
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: april 23, 2018, 19:05:43 pm »
Hallo allemaal,

Afgelopen zondag zijn we met een klein groepje na een gastvrij onthaal bij Dib met 5 cobra`s (Fons, Mark, Rocco, Dib  en passagiers) vertrokken richting American Sunday.  Dick sloot later aan op de A1 en zo waren we met 6 Cobra`s op weg.
De rit verliep spoedig, ondanks het ook prachtig strandweer was, daar aangekomen de Cobra`s geparkeerd en al snel kwamen er meerdere Cobra`s, ik heb ze uiteindelijk niet geteld maar we waren sterk vertegenwoordigd ik denk zo`n 14 stuks. Vervolgens al het moois daar bewonderd, lang leven de V8.

Na uitgebreid te hebben rondgelopen om al het moois te bewonderen zagen we ook een paar bekende stands, Hammink Performance die een Daytona meebracht en uiteraard onze sponsor EPS uitlaten.
Op het circuit de dragrace, altijd leuk om te zien, Indian Piet met zijn vrachtwagen met straalmotoren enz. in de parade op het circuit werd door 1 cobra flink gas gegeven. Altijd mooi zo`n sound met een V8 met site pipes.

Rond 16.00 uur zijn we via binnen door wegen rustig naar huis gereden, heerlijk zo`n dag, moeten we vaker doen :)

Een paar impressie foto’s en Mickel, bedankt voor het regelen van de vrijkaarten, top wordt gewaardeerd
« Laatst bewerkt op: april 24, 2018, 08:09:26 am door Resik »
Met vriendelijke groet,

Marcel B

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: april 24, 2018, 08:18:40 am »
Ja, dat klopt, was leuk rijden met een groepje na dit evenement. Alleen bij de ingang, liep de motor warm, met als gevolg dat ik achteruit de stoep opgeduwd moest worden.  Uiteindelijk bleek dat de zekering van de ventilator kapot was gegaan (of mogelijk al kapot was). Nu is het binnenkomen bij dit evenement altijd lastig, dus ik was niet de enige met een auto, waarbij de techniek het begaf. Ik zag dat er geduwd werden en andere druk aan het sleutelen waren.

Nadat de motor was afgekoeld en de nodige liters koelvloeistof waren toegevoegd, kon ik de "reserve" parkeerplaats op.  Bij het wegrijden, bleek ook nog de zekering van de ruitenwissers eruit te liggen en deden de knipperlichten het ook niet meer. Alleen kon ik deze niet wisselen, door de wat enigzins onhandige lokatie van de zekeringenkast. Tenzij je een vuurvaste bescherming aan je linkerarm kunt doen.  Dus op de snelweg op de ouderwetse manier, indien nodig, met de hand uitsteken welke kant je op gaat  ;D.

Inmiddels werkt alles weer, dus dat is het goede nieuws !

Mvg,

Rocco Jansen

superseven

• Full Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: april 25, 2018, 21:40:51 pm »
het was inderdaad een leuke dag met 'opvallende bezoekers'. Het weer was ook super.
Voor mij was dit, na de rit naar de ledenvergadering in Druten, de eerste lange rit over de snelweg.
Alles is heel gebleven en zonder problemen.
Leuk om mensen met dezelfde interesse te spreken over de hobby.
Wij zijn om ca. 14.30h vertrokken en gelukkig droog thuis gekomen.

Bedankt voor het regelen van de toegangskaarten. Het volgende evenement voor mij is Coppa Classica in Westerlo (BE). Misschien tot ziens in België.

Marcel

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Mvg,

Rocco Jansen

flea

• CCN_Lid
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel