Marcel,
Ja, dat kan zeker anders aflopen. Mede omdat ik deze winter de complete remmen heb vervangen door grotere schijven en klauwen van BMW Performanche .
Je weet nooit wat een RDW keurmeester er van vindt.
Die man begint dan over de deurklinken.

Ik ga altijd naar dezelfde garage. Al meer dan 10 jaar. Dus een aantal jaren geleden was dat ook in die garage toen ik die steekproef had.
Toen deze RDW keurmeester begon over de portiergrepen heeft mijn garagehouder gezegd dat we al eerder een steekproef hadden gehad en dat die keurmeester er toen niets over zei. Deze keurmeester heeft toen meteen zijn collega gebeld, maar die kon zich er niets van herinneren. Daar is het bij gebleven.
Inderdaad geeft het mij een goed gevoel. De Cobra is nu door de jaren heen twee keer zeer goed nagekeken. In beide gevallen werd aangevinkt dat de auto terecht was goedgekeurd.
De allereerste keer is mijn Cobra door John aangeboden bij de RDW en daar ook beoordeeld. Dus eigenlijk kom ik zo op drie keer.
Staatsloten ? Nee , die koop ik nooit. Afgelopen week was een prijs van 25,8 miljoen in Zeeland gevallen maar niet bij mij.

Ik speel wel altijd mee in de postcodeloterij, al vele jaren. Het heeft nog niet veel meer opgeleverd dan een paar ijsjes of koekjes die we dan op mogen halen in de plaatselijke supermarkt.
Timeless