Auteur Topic: Stoelen  (gelezen 1826 keer)

Strike302

• CCN_Lid
  • Full Member
    • Bekijk profiel
Re: Stoelen
« Reactie #15 Gepost op: juni 06, 2017, 17:52:44 pm »
Dag,

Ik wil morgen ook mijn nieuwe stoelen vast gaan zetten, al twijfel ik nog over de montage aan de voorzijde (bij de koker) De oude runners zaten vastgebout aan het polyester, niet echt stevig dus. Achter is de bevestiging relatief simpel, gewoon door de verstevigingsstrip neem ik aan. Ben echter benieuwd hoe jullie de voorkant hebben bevestigd, lange bouten door de koker? Draad in de koker getapt (wanddikte wel genoeg?) of een klinkmoer in de bovenzijde getrokken?

Alvast bedankt voor de reacties 8)

Mvg,
Gideon
Dax Cobra
383 Chevrolet
http://strike302.blogspot.com.es

Marcel B

• CCN_Lid
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: juni 06, 2017, 18:20:33 pm »
Hallo Gideon,

De stoelen zijn vast gebouwd door het frame, zowel de voorste als de achterste bouten.
De achterste bouten kun je gelijk de site pipe aan vast monteren.

Dus beide zijden zitten aan het frame vast gebouwd met moeren aan de achterzijde.

Als het je niet duidelijk is laat het me dan weten dan maak ik een foto voor je.

Succes
Met vriendelijke groet,

Marcel B

Strike302

• CCN_Lid
  • Full Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: juni 06, 2017, 23:49:51 pm »
Hallo Gideon,

De stoelen zijn vast gebouwd door het frame, zowel de voorste als de achterste bouten.
De achterste bouten kun je gelijk de site pipe aan vast monteren.

Dus beide zijden zitten aan het frame vast gebouwd met moeren aan de achterzijde.

Als het je niet duidelijk is laat het me dan weten dan maak ik een foto voor je.

Succes

Dag Marcel, bedankt voor de snelle reactie. Kunnen we morgen weer aan de slag. :D
Dax Cobra
383 Chevrolet
http://strike302.blogspot.com.es

CobraClub Nederland Forum

« Reactie #17 Gepost op: juni 06, 2017, 23:49:51 pm »