Auteur Topic: European Cobra Meeting 2017 – Liberec / CZ - 22 ~ 25 juni 2017  (gelezen 994 keer)

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
European Cobra Meeting 2017 – Liberec / CZ - 22 ~ 25 juni 2017
« Gepost op: februari 06, 2017, 09:52:42 am »
Hallo,

vanuit Nederland en België zijn er al 10 aanmeldingen, maar mogelijk is niet iedereen op de hoogte.

Ook zal er dit jaar een European Cobra Meeting zijn. Nu is de ECM al in veel plaatsen geweest door heel Europa heen en dit jaar zal deze 9e ECM in Liberec ( Lieberèts )  plaatsvinden.

Liberec is een stad in het noorden van Tsjechië nabij het drielandenpunt met Duitsland en Polen en ligt op slechts 870km, vanaf Utrecht.

Maar deze ECM heeft wel een Nederlands tintje, want de organisatie is in handen van oud-gedienden Roel & Yvona de Vringer.  Dus mocht je denken, dat de taal een probleem zou kunnen zijn, dan is dat zeker geen probleem met Roel & Yvona “aan het stuur”.

De 9e ECM begint op Donderdag 22 juni 13u. met ontvangst op het  Middeleeuwse plein.

Het programma op  vrijdag, zaterdag en zondag, bevat naast het rijden met de Cobra´s  ook een dosis cultuur, want dat is er in overvloed in deze prachtige omgeving.  Daarnaast is er een echte DragRace op een afgehuurd vliegveld! Meedoen dus! Veilig en spectaculair om je Cobra eindelijk eens zonder gevaar de sporen te kunnen geven!

Wil je deelnemen, neem dan z.s.m. contact op met Roel (roel@ecm2017.eu) of met mij (resik606@msn.com), maar wacht niet te lang. Want voor 15 maart moet je inschrijving gedaan zijn.

« Laatst bewerkt op: februari 06, 2017, 09:54:23 am door Resik »
Mvg,

Rocco Jansen

RVL

• CCN_Lid
  • Full Member
    • Bekijk profiel
Re: European Cobra Meeting 2017 – Liberec / CZ - 22 ~ 25 juni 2017
« Reactie #1 Gepost op: februari 06, 2017, 16:33:43 pm »
Geprobeerd om te reserveren bij het hotel,
Kreeg een heel verhaal waarschijnlijk in het Tsjechies, nog gevraagd om een Engelse versie maar die heb ik tot op heden nog niet gekregen. De datum klopte ook niet die liep vanaf de 20 ste. Zijn er ook al mensen die een correcte boeking hebben?

groeten Ruud en Ineke

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: februari 06, 2017, 18:05:54 pm »
Hallo Ruud en Ineke,

hebben jullie al contact gehad met Roel ?
Mvg,

Rocco Jansen

PIX427

• CCN_Lid
  • Hero Member
  • Enjoy Life Today, don't wait for it...
    • Bekijk profiel
    • http://www.amfot.nl
« Reactie #3 Gepost op: februari 06, 2017, 22:09:05 pm »
Hallo Ruud en Ineke,

sorry to hear that...

Mail in het engels naar de manager met wie ik alle afspraken heb gemaakt, zij weet overal van en spreekt goed engels.

bartekova.pytloun@gmail.com

Haar voornaam is Maria.

Als je de taal niet begreep was het vrijwel zeker Tsjechisch ja....  haha... het is moeilijk hoor!

Succes en hou me op de hoogte    roel@ecm2017.eu

RandY
PIX427

Hill

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: februari 09, 2017, 20:27:11 pm »
Hallo Ruud en Ineke,

Ik heb al een zgn. 'Accommodation order' van het hotel en al betaald ook.
Van de betaling heb ik geloof ik nog geen ontvangstbevestiging gehad, maar dat zal wel goed zijn.
Ik heb trouwens vanaf 20 juni tot 26 juni gereserveerd, dus ik weet niet of ze daar misschien mee in de war zijn?

Groet,

Terence en Mirjam

PIX427

• CCN_Lid
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: februari 10, 2017, 12:06:02 pm »
Hallo allemaal,

om misverstanden tijdig te voorkomen en eventueel op te lossen voor jullie als je er zelf niet uitkomt, moeten jullie me informeren via de mail over onduidelijkheden en ook voor algemenen vragen tav de ECM is dit mailadres het juiste.
Ik ga over 2 weken weer naar Tsjechië en ga ook bij het hotel kijken in de reserveringscomputer om de boekingen tot die datum te checken.

Dus vragen via:  roel@ecm2017.eu

Dekuju / bedankt

RandY
PIX427

bugs

• Full Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: februari 10, 2017, 19:11:46 pm »
Hallo Roel,

Ik denk ook dat je best alles eens met de hotelmanager overloopt. Ik zie dat er verschillende reacties ziin geweest van hun zijde.
Ik heb bijvoorbeeld een bevestiging gekregen maar hoefde niks vooraf te betalen. :D

mvg
Christian Andriessens

PIX427

• CCN_Lid
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: februari 11, 2017, 15:13:36 pm »
Hi Christian,

zoals gezegd ben ik er over 2 weken en dan zal ik de zaken even proberen te stroomlijnen...

wordt vervolgd..

RandY
PIX427

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: februari 13, 2017, 09:54:30 am »
Ter info :

De stad Liberec

De stad Liberec kunt u het beste ontdekken tijdens een stadswandeling, op deze manier komt u langs unieke plekjes . Ontdek in het centrum het Raadhuis uit 1892 in Renaissance stijl. De toren is 56m hoog en u kunt deze beklimmen als bezoeker. De kerk van St Antonius de Kluizenaar uit 1579 is opengsteld voor bezoekers. In het straatbeeld zult u diverse vakwerkhuizen aantreffen. Liefhebbers van kunst zullen plezier beleven aan de kunstgalerie met Nederlandse en Tsjechische schilderkunst uit de 20e eeuw. Meer streekgericht is het museum van Noord Bohemen over de natuurhistorie en cultuur van het gebied. Zo vindt u ook in Liberec de oudste dierentuin van Bohemen, zeker een aanrader. Liefhebbers van flora zullen genieten van een bezoek aan de Botanische tuin met een rijke verzameling van orchideeën.

De omgeving van Liberec

In de omgeving van Lberec kunt u genieten van de natuur in het Reuzengebergte. In de zomer kunt u hier fijn wandelen en mountainbiken en in de winter kunt u hier fantastisch wintersporten. U vindt hier toppen tot 1602m hoog. Harrachov en Spindleruv zijn twee bekendere wintersportplaatsen. Bij Harrachov kunt u de glasfabriek en het glasmuseum bezoeken. Vanaf de buitenwijk van Liberec gaat er een kabelbaan naar de top van Jested op 1012m. Rondom de berg Jested ligt een mooi skigebied. In dezelfde omgeving vindt u buiten het sneeuwseizoen een groot aanbod van wandel- en fietsroutes. Langs de rivier de Elbe zult u her en der nog middeleeuwse kastelen en onderkomens aantreffen als bewijs van vergane glorie. De omgeving van Melniks is een prachtig natuurgebied met bossen en een rijk palet aan kleuren. Er liggen hier mooie wandelroutes en fietspaden langs mooie plekjes zoals Hruba Skala, Kozakov en Jicin om er een paar te noemen. Daarnaast vindt u hier in dezelfde omgeving historische kastelen, burchten en kenmerkende volksbouwstijl die op een unieke manier een geheel vormen met het landschap. Rondkijken in de omgeving van Liberec is dus zeker de moeite waard. Vanaf Liberec beleeft u plezier aan buitenactiviteiten in de natuur en het ontdekken van de rijke cultuur van Tsjechië.
Mvg,

Rocco Jansen

RVL

• CCN_Lid
  • Full Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: februari 13, 2017, 16:59:11 pm »
Ik heb van het weekend een mailtje gestuurd naar het hotel.
En vandaag een nieuwe bevestiging gehad met de correcte datums.
Het komt goed.
We hebben er zin, in een heel mooi land zowel in de zomer als in de winter.

Groeten Ruud en Ineke

CobraClub Nederland Forum

« Reactie #9 Gepost op: februari 13, 2017, 16:59:11 pm »