Auteur Topic: 8ste European Cobra Meeting 2~5 September 2016 - Hayling Island - Engeland  (gelezen 7279 keer)

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Hallo,

het is zover, de datums en locatie voor de ECM 2016 zijn bekend.  Alle info over het evenement kun je hieronder vinden.

Mocht je nog vragen hebben neem dan contact met mij op, via info@cobraclub.nl

The first European Cobra Meeting took place in 2009, and was so warmly received that it has since become an annual event. It has been hosted in Austria (2009), France (2010 and 2014), Slovenia (2011), the Netherlands (2012), Germany (2013), and Spain (2015). It attracts Cobras (and the odd GT40!) from all over Europe, but to date there have been relatively few attendees from the UK. But this is set to change in 2016!

The ECM 2016 Planning Team (David Allen-Butler, Event Organiser and Alan Browse, Tour Organiser) is pleased to announce that, for the first time, next year’s meeting will be hosted in the UK.

The event will commence with registration on the afternoon of Friday 2nd September. We have negotiated a three night package price at the Sinah Warren hotel on Hayling island of £229 per person for a double/twin room including bed, breakfast, and dinner with wine and entertainment. A limited number of single rooms will also be available at the same rate. As accommodation at this discounted rate is limited, the rooms will be made available on a ‘first come, first served’ basis, and can be reserved with a deposit of just £30 per person. Demand is expected to be high, so we recommend that you book your accommodation early to avoid disappointment.

The success of the ECM owes much to its approach of being a hotel-based community event with a variety of pre-arranged activities. Participants will need to sign up for the full event, as the option of ‘day passes’ would complicate the organisation of the various activities and would risk diluting the traditional ECM experience.

As the package includes accommodation on Sunday night, we are also planning additional optional activities for the Monday. As well as organised tours, activities and photo-shoots, there will be free time for sightseeing or taking advantage of the hotel’s leisure activities included in the package price.

Regular newsletters will be produced to update participants as the various activities and tours are finalised. We are planning a historic motorsport theme and have, in particular, been in contact with both Goodwood House and Goodwood Racing Circuit. We will announce further details in the next newsletter in early December.

To sign up to these newsletters and to receive further information on accommodation and booking forms, please send an email with Subscribe in the subject line to ecm2016@ebenholz.co.uk

It would greatly assist us if you could include the following information in the email:

•title
•first name
•surname
•country of residence
•contact telephone number (optional)
•car (e.g. Dax Cobra, GT40 etc.)

This will be THE Cobra event of the year, and is the perfect opportunity to introduce many more of you to the ECM experience. We look forward to seeing many new faces next September on Hayling Island!

David Allen-Butler  Event Organiser & Alan Browse Tour Organiser
« Laatst bewerkt op: april 04, 2016, 07:40:37 am door Resik »
Mvg,

Rocco Jansen

RVL

• CCN_Lid
  • Full Member
    • Bekijk profiel
Re: 8ste European Cobra Meeting 2~5 September 2016 - Hayling Island - Engeland
« Reactie #1 Gepost op: november 19, 2015, 17:38:21 pm »
Wij gaan.
En hebben er nu al zin in.

Ruud en Ineke

wetpool

• CCN_Lid
  • Full Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: november 19, 2015, 20:13:16 pm »
Ik ben er ook bij dan, belooft een mooi evenement te worden, en dichterbij dan menigeen wellicht denkt..

Grts, Theo
Not for the faint-hearted, nor for the shy....

Frank

• Hero Member
  • Dont drive faster as your guardian angel can fly
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: november 19, 2015, 20:49:15 pm »
Ik wil gaan,met of zonder cobra ???

DUETTO

• Moderator
  • CCN_Lid
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: november 20, 2015, 22:12:17 pm »
Ik ga ook. Even kijken hoe het met goodwood moet. Een week wachten is leuk maar als het daar regent is een week een straf zeker in een Cobra.  Ik was toch al van plan om naar Beaulieu autojumble te gaan, dus die gaat in een moeite door. 
Met vriendelijke groet, Mark

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: november 23, 2015, 10:25:33 am »
Nog wat tips & advies :

-1) Deelname alleen mogelijk mits je een boeking bij het Sinah Warren hotel maakt
-2) Zorg ervoor dat je niet op vrijdag gaat rijden van Dover/Folkstone het hotel, want dan kom je in de files staan
-3) Zorg ervoor dat je niet op maandagochtend terug rijdt na Dover/Folkstone, want dan kom je in de files te staan

Mocht je willen deelnemen, neem dan contact met mij op, dan stuur je ik alle info mbt de boeking.  Alleen wacht hier niet te lang mee, want het aantal plaatsen is beperkt.

En zijn er nog vragen, neem dan contact met mij op, via info@cobraclub.nl
« Laatst bewerkt op: november 24, 2015, 07:11:23 am door Resik »
Mvg,

Rocco Jansen

jepe

• CCN_Lid
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: november 23, 2015, 15:26:24 pm »
-2) Zorg ervoor dat je niet op vrijdag gaat rijden van Dover/Folkstone na dit hotel, want je zal veel in de files staan

Maar dan ben je het hotel in feite al voorbij  ;D .

Groet, Jan.

rvanderende

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: november 25, 2015, 15:46:42 pm »
vanaf terneuzen  460km  mooi toertje

Timeless

• CCN_Lid
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: november 25, 2015, 19:33:23 pm »
Na enige twijfel ook aangemeld ..
Ik zag er enigszins tegenop om links te gaan rijden. Dit heb ik nooit eerder gedaan en een foutje is snel gemaakt. Iedereen zegt dat dit reuze meevalt, dus we gaan ervoor.
De afstand valt mee, dit is maar 1/3 van de ECM 2015.  Binnenkort maar eens uitzoeken hoe het moet met de overtocht, want dit heb ik zelf niet eerder gedaan.
Ik denk dat Calais de beste keuze is en dan gewoon met een veerboot. Iemand ervaring/tips hierover ?

Timeless

" If tomorrow never comes, ..........."

wetpool

• CCN_Lid
  • Full Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: november 25, 2015, 21:15:10 pm »
Ha Cor, leuk dat je er weer bij bent.
Eén keer eerder in UK geweest, en links rijden gaat bijna vanzelf, totdat je wat achteraf op wegen zonder middenstreep verzeild raakt en dan plots een tegenligger ziet opdoemen over een heuveltje/door een bocht, in een reflex heb ik ook wel eens even naar rechts gestuurd maar tijdig gecorrigeerd. Toen met de trein overgegaan door de tunnel, is zeker het snelst en mits tijdig gereserveerd, ook niet zo woest duur. Dit keer ben ik wel van plan om de Cobra ook weer mee naar huis te nemen, dat lukte vorige keer niet (lekke koppakking). Ik zal een tussenstopje/overnachting doen in Zamslag, we kunnen evt samen oprijden??

Met vr grt, Theo

Frank

• Hero Member
  • Dont drive faster as your guardian angel can fly
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: november 25, 2015, 23:56:20 pm »
Waarschijnlijk ten overvloede maar wagens met lpg mogen niet door de tunnel!!

Timeless

• CCN_Lid
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: november 26, 2015, 08:36:47 am »

Ik zal een tussenstopje/overnachting doen in Zamslag, we kunnen evt samen oprijden??

Ja, lijkt me heel leuk.
Je zwager heeft dan vast nog wel een plekje in één van zijn immense loodsen om je Cobra een nachtje binnen te zetten. Kan trouwens ook hier bij ons hoor !!!
Rocco komt meestal ook daags vooraf naar hier en dan rijden we de volgende morgen samen in mijn Cobra naar de ECM.
Hoe lang van te voren kun je de tunnel het beste plannen? Gaan ze toch een beetje fatsoenlijk met je auto om in die trein ?

We houden contact.  8)
« Laatst bewerkt op: november 26, 2015, 08:39:21 am door Timeless »
" If tomorrow never comes, ..........."

rvanderende

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: november 26, 2015, 11:06:15 am »
ben met men ander kitcar ook al met de trein geweest   probeer dan wel beneden te staan dat is het vlakste oprijden
in prinsype blijf je bij je wagen in de wagon
wel is aan te raden om je handrem goed vast te zetten
want vorige keer dat ik in de trein was moest de trein even stoppen midden in de tunnel voor een kleine storing van 15 minuten

voor de rest gaat het eigenlijk allemaal vrij makkelijk   afgezien dat je even moet omschakelen naar links rijden

van het hotel heb ik al wel een leesbevestiging gehad  dus we wachten nog even af tot ze bellen voor de kaartgegevens

rocco  nog bedankt voor de gegevens

gr rob en sa 

« Laatst bewerkt op: november 26, 2015, 11:12:46 am door rvanderende »

wetpool

• CCN_Lid
  • Full Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: november 26, 2015, 18:02:07 pm »
Haha, Ja, hij staat meestal naast de Unimog, daar ligt al een plekje olie, die van mij laat na een lange rit ook een drupje vallen. Als jij hem niet zoveel machines had verkocht, had ik een mooie indoor powerslide in die loods kunnen maken.... Wat de kanaaltrein betreft, zoals robert al aangaf heb je alles zelf in de hand. Je rijdt zelf je auto in de trein, op de handrem, en je blijft erbij tot je in de UK weer boven komt, en je rijdt ook zelf de trein weer uit. Geen centje pijn. per sectie (wagon) staan er dacht ik 4 auto's, Op weg naar Goodwood stonden er een Jaguar E-type uit België en een Britse oude Aston Martin bij me. Heb je ook wat aanspraak onderweg...

Grts, Theo

DUETTO

• Moderator
  • CCN_Lid
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: november 27, 2015, 09:05:03 am »
Wat ik meestal doe, is via Duinkerken naar Dover. Dit is meestal het meest voordelig. Het leuke is dat je met de boot de zee ziet. Met de trein zie je geen water. Is toch een ander gevoel als je naar een eiland gaat. Boot Duinkerken doet er 1,5 uur over. Boot Calais doet er een uur over. Maar Calais is ook een half uur verder rijden. De trein doet er 20min over.     
Met vriendelijke groet, Mark

CobraClub Nederland Forum

« Reactie #14 Gepost op: november 27, 2015, 09:05:03 am »