Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1330 keer)

Marogi

• Jr. Member
  • **
  • Life is a lesson, you learn it when you're through
    • Bekijk profiel
Even voorstellen
« Gepost op: november 02, 2015, 23:42:02 pm »
Hallo allemaal,
Ik zou me graag even willen voorstellen als newbie.
Ik ben Rob Gillessen, 47, en woon met mijn familie in Belgisch Limburg ongeveer 10 km van de Nederlandse grens.
Afgelopen weekend is mijn jarenlange droom thuis aangekomen, een donkergrijsblauwe Dax Cobra uit 1986 LHD.
De vorige eigenaar woonde in Hoboken bij Antwerpen en hij heeft er al een hoop aan vervangen samen met Willy van Pilgrim.
Ze heeft een Rover V8, met Edelbrock carburateur en een 5 bak, wat voor nu voldoende is, maar op termijn komt er waarschijnlijk een zwaardere motor in te liggen.
Aangezien er nog wat TLC nodig is wil ik eerst zorgen, dat de wagen hier in Belgiƫ door de keuring komt, waarbij ik graag in contact zou willen komen met mede clubleden, voor de gezelligheid en om broodnodige informatie uit te wisselen :)
Ook hou ik me aanbevolen voor onderdelen als origine kuipstoeltjes (zo breed mogelijk?) en een Km teller (deze heeft een meilenteller) dus mochten jullie nog wat hebben liggen of iemand weten die deze spullen heeft liggen dan hoor ik dat graag.
Ook zou ik het prettig vinden wanneer mensen me kunnen waarschuwen voor de ongetwijfeld aanwezige valkuilen, zodat ik het Halibrand-wiel niet opnieuw hoef uit te vinden.
mvg
Rob

Freek Hammink

• Full Member
  • Specialized in Cobra building, and servicing
    • Bekijk profiel
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: november 05, 2015, 09:17:27 am »
Welkom!

Wij hebben nog wel wat stoelen op voorraad.

Marogi

• Jr. Member
  • **
  • Life is a lesson, you learn it when you're through
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juni 17, 2016, 21:40:28 pm »
Stoelen gevonden, uiteindelijk blijken alleen originele Dax stoelen goed te passen.

CobraClub Nederland Forum

« Reactie #2 Gepost op: juni 17, 2016, 21:40:28 pm »