Auteur Topic: Smoelenboek  (gelezen 2181 keer)

Sjoerd

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Smoelenboek
« Gepost op: februari 20, 2015, 10:09:25 am »
Op de laatste Algemene ledenvergadering bleek dat er veel animo is voor een CCN smoelenboek. Omdat wij het graag eenvoudig en simpel willen houden hebben we als bestuur bedacht dat we het leden gedeelte op het forum hiervoor willen gaan gebruiken.

Alle leden, maar dan ook alleen de leden, hebben hiertoe toegang. Hier kan ieder CCN lid zichzelf presenteren en zijn/haar contactgegevens kenbaar maken voor medeleden. Dit is natuurlijk vrijwillig, als je je gegevens niet kenbaar wilt maken dan hoeft dat natuurlijk niet.

Als secretaris en mede bestuurslid heb ik zelf als eerste mijn gegevens gezet op dit smoelenboek.

Hoe het werkt:
- ga op dit forum naar: Cobra Club Nederland: Members Only - Cobra Club Nederland
- maak daar een nieuw topic aan met je naam, zodat andere leden je kunnen herkennen
- in dat topic kan je je contactgegevens opschrijven en een profielfoto als bijlage toevoegen
- indien je hulp nodig hebt stuur me even een mailtje op secretaris@cobraclub.nl of info@cobraclub.nl

Indien je CCN lid bent en nog geen toegang hebt tot het CCN leden forum gedeelte, geef dat dan aub door op info@cobraclub.nl.

Wij hopen dat er veel gebruik van wordt gemaakt.
« Laatst bewerkt op: juli 05, 2016, 07:31:43 am door Resik »

CobraClub Nederland Forum

Smoelenboek
« Gepost op: februari 20, 2015, 10:09:25 am »