Poll

Spruitstukken wrappen

.
2 (50%)
?
2 (50%)

Totaal aantal stemmen: 4

Auteur Topic: Spruitstukken wrappen  (gelezen 3486 keer)

rvanderende

• Hero Member
    • Bekijk profiel
Re: Spruitstukken wrappen
« Reactie #15 Gepost op: september 15, 2016, 19:25:54 pm »
heb even wat oude mails bekeken over dit onderwerp  en ik heb al eens een richtprijs gevraagt
en die kwamen totaal rond de 1200 euro ongeveer  en dat was dan alleen voor de 2 headers tot waar de 4 uitgangen samen komen tot 1

maar beter is natuurlijk om te mailen met foto erbij en afmetingen

gr rob

Marcel B

• CCN_Lid
  • Sr. Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: september 15, 2016, 20:05:55 pm »
Hallo Frank,

Aardig stukje laswerk wat je van je headers hebt gemaakt, als ze helemaal goed zijn zou ik ze laten coaten om te voorkomen dat je ze een 2x maal moet maken.
Daarnaast zijn de van staa,l en dat kan door condens makkelijker gaan roesten en zoals je de headers hebt gemaakt kan er op een vervelende plaats een kleine opeenhoping van vocht ontstaan met de mogelijkheid dat deze op die plek in de toekomst gaat lekken doormiddel van een gaatje.

PS de poll snap ik niet helemaal een punt en een vraagteken, wat is coaten en wat is nu wrappen?
Met vriendelijke groet,

Marcel B

Frank

• CCN_Lid
  • Hero Member
  • Dont drive faster as your guardian angel can fly
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: september 15, 2016, 20:39:55 pm »
Nee maar daarvoor moet je bij Graat Jacobs zijn  ;D

Frank

• CCN_Lid
  • Hero Member
  • Dont drive faster as your guardian angel can fly
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: september 22, 2016, 22:49:24 pm »
Prijzen van ceramisch coaten zijn extreem hoog, mijn spruitstukken welke meer oppervlakte als 427 ers hebben kosten 5 a 600euro ex btw. per stuk. in de standaard zwarte uitvoering anders wordt t nog duurder, maar standaard heeft maar 1 jaar garantie. gelukkig zag in in st redactionele stuk van de laatste PS van Marcel  dat hij zn spruitstuk geverft had. heb contact met hem opgenomen en de verf naam doorgekregen. 1500 grd F leverancier voor Europa zit in Duitsland. dus vandaag snel ff besteld morgen in huis. super voor een paar tientjes is t geregeld nu. ;D

rvanderende

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: september 23, 2016, 17:31:55 pm »
ben beniewd welke verf  het is   

RVL

• CCN_Lid
  • Full Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: april 28, 2018, 21:10:40 pm »
Hallo Allen,

Heeft iemand enig idee hoeveel lengte je nodig hebt om chevrolet headers te wrappen?
5 cm breed.

alvast bedankt

Ruud

rvanderende

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: april 28, 2018, 21:25:59 pm »
ligt eraan hoe dik je het wilt doen  maar 30 meter ben je snel kwijt als je dit doet

persoonlijk ben ik daar mee gestopt want de headers tot buiten waren helemaal weggerot  bij mij

ben nu bezig met rvs  en met een hitteschilt   maar ok we zijn er nog mee bezig  dus dit jaar word het een latertje

Rob Peters

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: april 29, 2018, 13:45:43 pm »
Ik heb mij standaard V6-uitlaatspruitstukken laten coaten met Zircotec, puur om wat minder warmer onder motorkap te hebben. Zij keurig zwart en heb een jaar garantie. Kosten 450 Euro. Heb nog niet veel gereden, maar zal mijn ervaringen hier binnenkort wel even delen. Ben zelf ook benieuwd of het werkelijk werkt. Je bent het hele spul wel 6 weken kwijt, dus klusje voor de winter!

CobraClub Nederland Forum

« Reactie #22 Gepost op: april 29, 2018, 13:45:43 pm »