Auteur Topic: rit  (gelezen 1379 keer)

AvZ

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
rit
« Gepost op: november 10, 2013, 21:26:27 pm »
Vandaag, samen met mijn (stoere) vrouw een mooie rit, open, gemaakt door Zuid Beveland en Walcheren.
We hadden alles, regen, hagel en zon, alleen nog geen sneeuw. Hagel is toch wel wat pijnlijk, dus maar even een deken eroverheen getrokken en gewacht op beter.
Maar denk dat dit wel 1 van de laatste ritjes is geweest van dit jaar, alhoewel je weet het natuurlijk nooit.

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
Re:rit
« Reactie #1 Gepost op: november 11, 2013, 10:04:28 am »
Hallo Ary,

zolang de zon schijnt en er geen pekel of sneeuw de weg ligt, maar ik nog steeds ritjes. Hierbij probeer ik snelwegen te vermijden en op de 80 km wegen te blijven. De ritjes zijn dan wel iets van een 1 a 1½ uur, zodat de kou niet te hard toeslaat.
Mvg,

Rocco Jansen

AvZ

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: november 12, 2013, 21:11:18 pm »
Vrees dat je gelijk hebt Rocco, Voor het eerst sinds 4 maanden al 2 dagen niet gereden en het kriebelt behoorlijk.
Doordat ik afgelopen zaterdag het gaspedaal 5 cm naar voren heb geplaatst, is de gaskabel gesneuveld, gaspedaal bleef hangen, niet echt prettig. Maar vanmiddag een nieuwe laten maken.
Als die erin zit, ga ik weer rijden.
Zag laatst een keer een Cobra in de sneeuw, dat ga ik ook proberen. Nu alleen nog sneeuw.

AvZ

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: december 02, 2013, 17:54:24 pm »
Vanmiddag was het mooi weer, toch maar weer een mooie rit gemaakt samen met mijn vrouw.
Kwamen we voorbij een vogelreservaat waar vogelspotters met een verrekijker stonden te spotten.
Heb ze maar een handje geholpen door vol gas te geven: alle vogels gingen meteen de lucht in.
Wel zo makkelijk voor ze, kunnen ze alle vogels tegelijkertijd zien vliegen.
Ze waren wel erg blij met me, ze zwaaiden me allemaal uit, zag ik in de achteruitkijkspiegel
« Laatst bewerkt op: december 02, 2013, 22:35:50 pm door AvZ »

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: december 02, 2013, 19:25:46 pm »
Hallo Ary,

en ze hadden zeker allemaal één vinger over om naar je te zwaaien ?
Mvg,

Rocco Jansen

CobraClub Nederland Forum

« Reactie #4 Gepost op: december 02, 2013, 19:25:46 pm »