Auteur Topic: adressen bestand  (gelezen 2637 keer)

monteisola

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
adressen bestand
« Gepost op: maart 09, 2006, 17:43:03 pm »
Aan allen,

Ik ben zoals jullie het noemen een "beginnend" member van het forum en dit is mijn eerste bericht. Het forum is heel leuk en ik kijk er elke dag op. Leuke verhalen, reakties en veel informatie over mijn passie:
de cobra. Ik hoop mijn nieuwe auto in mei te krijgen. Even iets over de
adressenlijst met alle gegevens over wie wat voor cobra heeft en waar die dan hoogst waarschijnlijk in de garage zal staan. Ik heb zeer slechte ervaringen met zoiets. Mensen met andere ideeen kunnen zo een
goede selectie maken waar ze even op bezoek gaan om een auto weg
te halen. Ik wil niet dwars liggen maar we moeten er heel voorzichtig mee omgaan. De groeten van monte isola
monteisola

Beheerder

• Forum Admin
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
adressen bestand
« Reactie #1 Gepost op: maart 09, 2006, 22:42:14 pm »
Rene,

Het is heel handig als je weet wie wat voor een Cobra rijdt. Veel leden, m.n. de sleutelaars hebben daar behoefte aan. Als je een probleem met je auto hebt kan je te rade gaan bij iemand met een vergelijkbare auto.
Het lijkt mij zeker niet de bedoeling dat het complete adres erbij vermeld staat en voor iedereen toegankelijk wordt gepubliceerd.
Als je wilt overleggen met iemand over zijn Cobra kan je hem/haar via de club wel traceren. Daarnaast moet de info die er is op een besloten deel van de club website komen.

Op dit forum kan je elkaar vinden via het mailadres dat je hebt opgegeven. Lekker anoniem. Als iemand je niet aanstaat, hoef je niet bang te zijn dat hij ineens op de stoep staat met wat voor bedoeling dan ook.

Groeten

N.B. hoeveel nachtjes nog voordat je je auto kan ophalen?

Oja, dit is geen onderwerp om op dit deel van het forum te plaatsen. Het hoort thuis bij "Algemene Discussie"

CobraClub Nederland Forum

adressen bestand
« Reactie #1 Gepost op: maart 09, 2006, 22:42:14 pm »