Auteur Topic: Pubmeeting bij Big Daddy´s + 1e foto's  (gelezen 2674 keer)

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Laatst bewerkt op: januari 30, 2006, 13:58:04 pm door Resik »
Mvg,

Rocco Jansen

Paul

• Full Member
    • Bekijk profiel
Pubmeeting bij Big Daddy´s + 1e foto's
« Reactie #1 Gepost op: januari 30, 2006, 18:49:21 pm »
Ik had ook al even gekeken, lijkt me een goede lokatie

groeten
Paul

ExTaxi

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
    • http://www.autopics.nl
« Reactie #2 Gepost op: april 02, 2006, 17:03:15 pm »
Vandaag even wezen kijken bij de eerste pubmeeting in Nieuwegein. Niet heel erg druk, maar voor jullie begrippen is 10-15 auto's op een pubmeeting best OK hoorde ik al.

Beter 10 van dit soort auto's dan 50 van het soort waarvan er ook wel eens meetings zijn bij Big Daddy's moet je maar denken.

Geweldige apparaten zeg. Ben een groot autoliefhebber, maar heb niet veel kaas gegeten van Cobra's. Gelukkig kreeg ik van een van jullie een stukje van de historie te horen, dus ben nu iets beter op de hoogte.

Heb wat fotootjes gemaakt , waarvan ik er hier een paar zal plaatsen.
De rest is te vinden op mijn homepage.

Dick Groen

ExTaxi

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
    • http://www.autopics.nl
« Reactie #3 Gepost op: april 02, 2006, 17:05:54 pm »

« Laatst bewerkt op: april 02, 2006, 17:06:22 pm door ExTaxi »

Beheerder

• Forum Admin
  • Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: april 02, 2006, 19:45:55 pm »
Op weg naar de pubmeeting regende het pijpestelen. Dan vraag je je gelijk af of er Cobra's op de pubmeeting zullen zijn. Gelukkig hadden meerdere leden het slechte weer getrotseerd of hadden even gewacht met gaan rijden. Degene die uit het westen van het land kwamen hadden de meeste kans om met goed weer te vertrekken. Aan het begin van de middag klaarde de lucht op en bleef het droog. Wel waaide het flink. Al het stof uit je garage was na deze dag van je Cobra gewaaid.
Leuke lokatie, lekker eten en drinken, gezellige bar en veel ruimte voor je cobra. Een hele verbetering vergeleken bij de vorige lokatie. Daar moest je maar afwachten of de andere bezoekers en diverse fietsers voorzichtig langs je Cobra rijden.
Onze voorzitter had zich herkenbaar gemaakt met een badge. Daar was om gevraagd; goed dat je dit hebt opgepakt Piet! De andere leden waren niet altijd herkenbaar als lid, misschien een puntje ter verbetering (was zelf ook "schuldig".).
Ik heb een paar foto's gemaakt:

36,55 KB

30,05 KB

30,71 KB

23,32 KB

45,76 KB

Het was mooi om te zien dat er diverse typen Cobra's aanwezig waren.

34,59 KB

42,82 KB

Mocht je denken dat hier een argelose voorbijganger is aangereden, wanhoop niet!! Dick werd even moe en maakte van de gelegenheid gebruik om de onderkant van de Cobra van Richard te inspecteren.

38,78 KB

Dick heeft na een zware verbouwing zijn Cosworth motor goed werkend gekregen. Het resultaat wordt bewonderd. Dick had terecht een glimlach van oor tot oor. Het zag er goed uit. Mooi geluid ook. Met het grotere vermogen wist hij wel raad. Er staan een paar extra strepen voor de ingang van Big Daddy's

35,59 KB

46,53 KB

47,93 KB

We hopen voor de volgende keer op mooier weer en natuurlijk meer Cobra's. Zelf verwacht ik dat de auto klaar is en dan zal ik ook met mijn Cobra van de partij zijn.

groeten,
Cors

Resik

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: april 04, 2006, 12:37:21 pm »
Hallo,

de reacties waren zeer positief over deze lokatie. De volgende keer beter weer en dat zal zeker zorgen voor een hogere opkomst.

Foto´s op de website van Big Daddy´s :

http://http://www.big-daddys.nl/fotoboek.php?wat=showonderwerp&onderwerp=20148&kroegnummer=10711

Mvg,

Rocco
Mvg,

Rocco Jansen

Koos

• CCN_Lid
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • http://gd-cobra.blogspot.com/
« Reactie #6 Gepost op: april 04, 2006, 20:30:02 pm »
Heren,

Bedankt voor het plaatsen van de foto's, de locatie ziet er goed uit.
Koos
www.gd-cobra.blogspot.com
GD427 MKIV met Ford V8 5,0

bart

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: april 04, 2006, 20:38:14 pm »
Ik vond het ook een prima locatie en denk dat wij er bij mooi weer uitstekend uit de voeten kunnen. Tevens een leuke bar en lekker koffie.
Helemaal goed dus.

Vraagje aan degene die dat jongetje met de blauwe muts (onze Tim) in de Cobra gefotografeerd heeft om het orginele bestand even naar mij toe te mailen.

Groet,

Bart

Paul

• Full Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: april 04, 2006, 20:53:51 pm »
Allen,

Goed om te horen dat de locatie top is, ik hoop er de volgende keer er ook bij te zijn
Morgen (4 april) wordt er een begin gemaakt om de 2.9 te verwisselen voor de Cosworth

dus ik ga mij best doen om in mei er bij te zijn

groeten
Paul

CobraClub Nederland Forum

« Reactie #8 Gepost op: april 04, 2006, 20:53:51 pm »